pondělí 7. srpna 2017

Paul Scribbler - Úryvek z knihy

...Přes počáteční obavy se nikdo nic nedozvěděl, Jim držel jazyk za zuby. I tak si od té doby přišel James v partě odstrčený. Do Toollgate už chodil jen zřídka a s nechutí. Toho si všiml Tony, a proto k němu jednoho dne přisedl. ,,Tak co se děje chlapče?“ ,,Ale nic Tony, dobrý všechno v pohodě,“ odpověděl James a podivně se usmál. Tony si ho prohlížel a zřejmě analyzoval proč James nemluví pravdu. ,,Co tvoje hlava?“ pokračoval Tony. ,,Nic to nebylo, mám jen pár stehů.“ Tony se zatvářil vážně a řekl: ,,Hele jestli jde o to, tak každýho jeho první zápas změní, i když každý nezačíná proti úhlavnímu rivalovi jako ty. Ale sakra, vždyť si z toho vyšel poměrně dobře o hodně lépe než já při své premiéře.“ ,,Vážně? A jak jsi dopadl?“ zajímal se James. ,,Tenkrát jsme hráli proti Newcastle United. Hrálo se u nich a my prohráli 3:1. Ničeho jsem se tenkrát nebál a tak mi přišlo jako dobrej nápad, abych se při rvačce tlačil co nejvíc dopředu. Dopadlo to tak, že si mě vyzvedával můj nasranej fotr v nemocnici, kde jsem skončil s polámanýma žebrama, zlomenou rukou a s ksichtem plným modřin. I přes to mě ještě ten den seřezal jak žito,“ vyprávěl Tony. ,,Jak ses k tomu po takové nakládačce mohl vrátit?“ udivil se James. ,,Tenkrát mi bylo šestnáct, takže se mi šrámy zahojili rychle. Za pár týdnu jsem byl zase v ochozech a fandil ještě víc než kdy dřív. A co se týče rvaček, tak jsem zdaleka neztratil svojí urputnost a houževnatost, pouze bylo potřeba lépe vyhodnocovat to, jakým způsobem se do nepřítele obout,“ zakončil Tony a poplácal Jamese po rameni. ,,Moudrý chlap,“ pomyslel si James, ,,jestlipak se v něm také probouzí to sadistické chování jako v Jimovi.“...

Žádné komentáře:

Okomentovat