středa 1. února 2017

Nostalgický Poet

          Tak dnes mi jsou dvě zkurvený dekády... Skvělý i dost depresivní období. Ale všechno má svý klady a zápory. Většinou jsou moje výplody temné a sklíčené mysli psány v jednom souvislém odstavci, plném niterných pocitů, ale dnes ne, pojmu to tentokrát jinak. Zmíním zde v bodech věci co mě v životě ovlivnili. Ať už to byli události co mě poznamenali a odnesl jsem si z nich hrůznou zkušenost na zbytek života, tak i situace, kdy jsem byl na vrcholu blaha.


1. Moje prodrání se na svět
Zkrátka to, že jsem byl nejrychlejší zmrd co se prodral k životu, je pro mě vlastně první výhra v životě. První a ta nejdůležitější. I přes všechny strasti co život přináší jsem za tento moment rád. Kdybych si měl vybrat, jestli se mám narodit, tak bych se nerozhodoval dlouho, už jen proto, že je důležité poznávat nové věci, přestože mohou někdy býti dost skličující. Vždy se dá najít něco pozitivního i když to jde těžko... Ale o tom by se dalo polemizovat hodiny a hodiny...
2. Vytrhnutí z dětské radosti 
Škola a konec počátečních dětských ideí o životě. Procházení jednotným můstrem pravidel. Ano škola, kde je mnohým lidem ubita kreativita a hlavně originálnost. Způsob vzdělání, kterým ze mě byly vyhnány první kousky radosti. Vždy jsem to vnímal tak, že hlásali něco ve stylu: ,,Přispůsob se a buď jako ostatní, ve všem vynikej alespoň průměrně a všichni budou spokojeni." Takto to na mě ve většině případů působilo. Jakmile jsem našel věc, ve které jsem vynikal, tak jsem byl sražen poznámkou, že se to neshoduje s určitou osnovou té věcí a že se mám držet při zemi...
3. Mohu létat?
Ne nemohu. O tom jsem se skutečně jednou ujistil. A proto si z této zkošenosti nesu svojí první větší odřeninu. Když jsem si tenkrát myslel, že mohu slétnout z balkónu jako pírko, tak mě tvrdý dopad na zem ujistil o opaku...
4. Sportovní kariéra
Už je to dlouho, ale vždy na ni budu vzpomínat s nadšením, i když jsem si to tenkrát nepřipouštěl. Dala mi hodně a navždy budu rád, že jsem ji prožil, i když nakonec skončila poměrně neslavně a teď mi po ní zbýla v puse jen hořká pachuť neúspěchu... 
5. Mladý a opilý 
Moje mladá a opilá letá, která mě odtrhla od sportu si budu pamatovat asi navždy a ne vždy v tom nejlepším smyslu. Prožil jsem díky nim nezapomenutelné momenty, ale často je křižují i chvíle trpké a bolestné. I přes všechno co mi přinesli a vzali o nich nemůžu mluvit jako o celku, jelikož stále ještě trvají...
6. Láska je sračka
Moje první opravdová láska, která mě vytrhla z ideálů o všech těch mýtech co můžeme vidět v různých filmech či číst v rozmanitých milostných baladách. Každý si ten svůj šťastný konec přeje i přes fakt, že to popírá. S ní jsem to cítil tak jako s žádnou před tím, ale happy endem to neskončilo. I tak to bylo poprvé co jsem uvěřil v nějaký hlubší cit, i když mé srdce nakonec rozdrásala a vyflusla na zem...
7. Zrození Scribblera
K jeho zrození bylo zapotřebí víc než těchto zasadních událostí. Často jej ovlivnili i maličkosti, které se dají lehce přehlédnou. Nenašel jiný způsob jak se niterně vyjádřit, a proto se zrodil. Zrodil se, aby deprimoval a zároveň bavil svět. Miloval lidi co jeho myšlenky nenávidí a zároveň nesnášel ty co je uznávají. Každopádně byl jeho vznik nevyhnutelný, jelikož v součastnosti zhmotňuje na papír své názory a pocity, právě jako tento poet...
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat