středa 11. května 2016

Příběh Carla Ingrama - 10.část Hacker z podsvětí

          Po nějaké době jsme dojeli ke starému domu. Bez řečí jsem následoval mého zachránce, který kulhal směrem dovnitř. V domě nebylo žádné vybavení a všude byl prach. Chlapík vešel až do zadní části domu, odhrnul koberec a odemkl poklop, který ležel na zemi. ,,Pojď za mnou", řekl tiše chlapík. Slezli jsme dolů po žebříku. Dole ve sklepení se nacházela skvěle vybavená místnost. Několik počítačů, spousta kabelů, prostě skrýš hackera. Chlapík otevřel skříňku odkud vzal lékárničku. Velmi rychle se ošetřil a usedl k počítači. Nedalo mi to a musel jsem se zeptat: ,,Kdo tedy vlastně jsi"? Chlapík mě poprvé neodbyl a odpověděl: ,,Moje jméno není důležité, jsem jenom jeden člověk, kterého Paul a Mark chtějí, ale zároveň nechtějí znát." ,,Jak to mám chápat"? Řekl Carl. ,,Já mám technologie a mozek, který umím používat, oni mají plán a prachy, takže se skvěle doplňujeme", odpověděl člověk. ,,Jak ti mám vlastně říkat", řekl Carl. Člověk chvíli mlčel ale nakonec tichým tónem odpověděl: ,,Říkej mi Shellharsh", odpověděl člověk.
          ,,K tomu co se teď děje si zasloužíš vysvětlení", řekl Shellharsh. ,,Cooo? Ty o tom něco víš"? Divil se Carl. ,,Ne ne ne... Carle Ingrame já o tom vím všechno", odpověděl záhadně Shellharsh. Najednou jsem měl s tím člověkem ještě horší pocit než předtím. ,,V klidu Carle, sedni si a vyslechni si můj příběh", pokračoval Shellharsh. Sedl jsem si tedy na gauč a poslouchal. Shellharsh si sedl naproti mě, zapálil bongo a dlouze do sebe vtáhl kouř. ,,Takže Carle, napřed ti musím říct, že vím o absolutně každé věci, co jste v posledních dnech prožili. Vím o tom, jak jste zachraňovali Paula z Oliho sídla. Nepovedlo by se vám to, kdybych se do toho nevložil a nesehnal Markovi člověka uvnitř. Také vím o tom, že tě poté unesli a dokonce se ke mě dostalo i to, že jsi je pak prásknul. Napravil jsi to, ale Whita teď máte furt za prdelí. Navíc se mu teď hodí, že po vás jde i jeho dlouholetý finanční partner Oli Zigler. Všechno jim teď hraje do karet. Jenže s něčím nepočítali. S něčím s čím jsem nepočítal ani já a to, že ty máš zatraceně tuhý kořínek Carle. Mám plán na to jak je odtamtud dostat, ale ještě tu je ta druhá věc... ta věc kvůli které mě vidět nechtějí... je to pomsta, kterou mi pomůžeš uskutečnit Carle Ingrame", řekl Shellharsh. ,,Chceš abych je zase zradil"?! Vykřikl Carl. ,,Ano"! Odpověděl Shellharsh. 
          ,,Je tu ještě druhý příběh, který se stal opravdu hodně dávno", pokračoval Shellharsh. ,,Co ti udělali tak hrozného, že se jim chceš pomstít, já myslel, že jsi na jejich straně", řekl Carl. ,,Ale ano jsem na jejich straně, jenom se postarám o to, že do US odjedou bez mého životního díla", odpověděl Shellharsh. To mě zarazilo, a tak jsem pouze seděl a dál poslouchal. ,,Stalo se to už strašně dávno, ale přijde mi, že se to stalo včera. Bylo mi v té době 14 let. Neměl jsem rodinu, žil jsem v děcáku. Kamarádil jsem se s místními lidmi. Mezi nimi byl i Mark. Dělali jsme bordel, chlastali, kradli... Byl jsem zběhlý v počítačové technice. Už tehdy jsem dokázal z mobilu hacknout stránky vlády. Asi jsem měl talent. Jednoho dne jsme se vloupali do bytu jednoho maníka, který zrovna umřel. Jak se ukázalo tak to byl také hacker. Nějakou techniku jsem si odtamtud odnesl. Jedna věc mě, ale zaujala nejvíc. Byl to nákres jakéhosi ovladače. Trochu jsem to prostudoval a zjistil, že ten člověk pracoval na něčem skutečně neuvěřitelném. Zřejmě neměl techniku, vědomosti nebo snad koule to sestrojit, jenže já si uvědomil, že je to výzva. Stačilo vytvořit jeden velice složitý čip. Přemýšlel jsem o tom několik dní a pak mě to napadlo. Už jsem věděl jak ho vytvořit. Byl tu, ale problém. Neměl jsem místo, kde bych mohl pracovat na výrobě čipu. Požádal jsem Marka, jestli by to nešlo u něj. Souhlasil. Dělal jsem na tom několik týdnů a čip jsem dodělal. Hotový čip jsem nechal u Marka. Jednoho dne se, ale vše zhatilo. Chytli mě jak jsem kradl a přesunuli mě do pasťáku. Když jsem se za rok vrátil, tak mi Mark řekl, že mu čip někdo ukradl. Neukradl. Mark za ten rok pochopil čeho je ten čip schopný. Ukradl mi ho on. Do Ameriky chce jet proto, aby na mém vynálezu zbohatl. To je věc, která by mi na tom vadila nejméně. On ho chce využít ke zlu. Prodá ho tamní vládě za několik miliard a ona díky němu získá velice nebezpečnou zbraň", vyprávěl Shellharsh. ,,A co ten čip dělá"? Čekl Carl. ,,Můžeš ho připojit k jakémukoli systému, třeba k mobilu. Čip vysílá vlny. Ty vlny jsou tak silné, že dokáží ochromit člověka. Ochromit ho tak, že se ani nepohne. Zvládne to také stvořit tlakovou vlnu, která rozrazí dveře či zeď. Bohužel je možné zesílit jeho účinek do nevídaných rozměrů. Kdyby se k tomu vláda dostala, mohla by zničit celý svět", řekl Shellharsh. ,,Jak jej můžeš, ale využít k dobru"? Řekl Carl. ,,Může třeba sloužit jako kapesní kardiostimulátor, nebo odstraňovat lidem z těla nádory. Stačí jen vědět jak ho nastavil, zvládne téměř všechno", řekl Shellharsh. Poté usedl k počítači a řekl: ,,Teď jdeme připravit náš plán."

Žádné komentáře:

Okomentovat