neděle 24. ledna 2016

Cizí pokoj

          Právě jsem otevřel oči. Zjišťuji, že ležím na podlaze. Snažím si vzpomenout na to kde jsem. Rozhlédnu se po místnosti, ale nepoznávám to zde. Vypadá to tu jak v hotelovém pokoji, ale okna jsou z venku zabedněná. Začínám mít strach. Nevím jak jsem se zde ocitl, ani co jsem dělal včera. Svírá se mi hruď a začínám se potit. Hledám dveře, ale žádné nevidím. Co se to sakra děje. Sedám si na postel a přemýšlím jak z toho ven. Na stolku u postele leží sklenice s nějakou tekutinou. Napiju se. Je to jen voda. Začínám hledat cestu ven, při tom si všímám, že nemám mobilní telefon, ani své doklady. Nemohu si ani vzpomenout jak se jmenuju. Pomalu a jistě mě začíná ovládat panika. Začínám prohrabávat šuplíky u stolků. Nic pořádnýho v nich není. Chytám záchvat paniky a začínám kopat do věcí. V nouzi popadnu židli a začnu mlátit do oken. Nejde to, jsou zabedněný až moc dobře. Už nemám sílu. Sedám si do kouta a svíjím se. Co se mnou bude, někdo mě sem přijde zabít. Stále pátrám pohledem po místnosti, jestli neuvidím nějaký východ, ale nikde nic není.
          Najednou se uprostřed místnosti začíná zvedat koberec. Řvu na celé kolo. Z pod koberce vykoukl člověk a řekl: ,,Tak už seš vzhůru vole." ,,Co se to děje, kdo jste", řvu ze strachu. ,,Ty debile to jsem já", řekl člověk a vlezl do pokoje. Je mi povědomej, ale tak nějak ho nemohu zařadit. ,,Běž ode mě, nech mě bejt!" řvu na něj. ,,Už je to tady zase, dáme prášek", řekl člověk. ,,Nééééééé, nech mě néééé"! Opět řvu. Chci mu jednu vpálit a osvobodit se, ale nemohu vstát. V té vodě určitě něco bylo, je mi hrozně. Strachem a vysílením omdlívám.
          Po chvíli se probouzím a začínám si vzpomínat. Ležím stále na podlaze, ale nade mnou stojí ten člověk, který...moment vždyť to je Jack. Můj kamarád Jack. ,,Tak už seš v pohodě Devine" řekl Jack. Ano jmenuji se Devin, ale jak dál... no jasně Devin Denzel. Co tady dělám, tak snad abych se zeptal: ,,Co se to děje Jacku, kde to jsem." ,,Přece u vás na vaší luxusní chatě v Palm Bay", řekl Jack. ,,Já mám luxusní chatu a co tady dělám", ptám se ho dál. ,,Ach Devine, zase jsme u toho, slavili jsme tu rozlučku se svobodou", řekl Jack. ,,Vážně a kdo se žení", pokračuji. ,,Devine, Devine, tak tohle jsem u tebe zažil naposledy na vysokej", řekl Jack. ,,Cože já vystudoval vejšku", divím se. ,,Tak dobře, asi ti budu muset dát starý, dobrý, vzpomínací reflex", řekl Jack. ,,Dobře, do toho", řekl jsem.
          ,,Takže jmenuješ se Devin Denzel, žiješ v Berkeley v Kalifornii, Jsi víceprezident rodinné firmy Devin and soon. Je ti 32 let a za týden se budeš ženit. Tvoje snoubenka se jmenuje Emma Rose, bruneta, kozy čtyřky, vysportovaná postava. Vystudoval jsi na vysoké škole v Manchesteru v New Hampshire. Obor Podnikání. Tahle chata je tvoje, pořídil sis jí z tvýho luxusního platu, bereš 25 000 dolarů měsíčně. No a včera si po dlouhej době zase chlastal absinth." Chvíli jsem přemýšlel a srovnával si myšlenky. ,,No jó" řekl Jsem. ,,Tak jdeme na snídani, ještě se dnes musíme stavit na laser" řekl Jack. ,,Dobře tak jdeme... cože na laser"? Řekl jsem. ,,Jó, ty si to vlastně taky nepamatuješ, když jsme šli včera ze strip baru, tak jsme se stavili v tetovacím salónu", řekl Jack. ,,Fakt a kdo se nechal tetovat" vyzvídal jsem. Jack se zasmál a řekl: ,,No vlastně sis včera nechat tetovat péro." Ihned jsem se podíval a měl jsem na penisu nápis HIV. ,,Do hajzlu, proč tam mám napsaný zrovna tohle"!? Zařval jsem. ,,Ale notak, Devine byla to sázka... jo a tady máš ode mě těch 5 dolarů, já vážně nevěřil, že to uděláš" řekl Jack.


Žádné komentáře:

Okomentovat