pondělí 25. ledna 2016

Reinkarnace

          Čau jmenuju se Randy Kane a je mi 27 let. Pracuji v zastavárně. Někdo by řekl, že je to práce na hovno, ale já ne. Denně mi lidé přinášejí různé věci a já se pak s nimi dohaduju o cenně. Většinou jsou tak zoufalí, že přijmou tu nejnižší nabídku. Miluju tu práci.
          Jednoho dne ráno, když jsem šel z práce o 6 hodin dřív, se mi stala nehoda. Srazilo mě auto. Nebojte se nic vážného, to auto nešlo do šrotu, stačilo ho zepředu jen trochu vyklepat, vyměnit čelní sklo a umejt několik litrů krve z kapoty. No a co bylo se mnou? Já jsem umřel. Jo, umřel jsem. Bylo hotovo už na místě, nemělo ani cenu volat sanitku. Hlava se mi téměř oddělila od těla a mé vnitřnosti vytekli na silnici. Teď si uvědomuji, že kdybych tu nehodu sledoval zpovzdálí, tak bych se asi potrhal smíchy.
          Ale teď k tomu hlavnímu. Jelikož jsem žid, tak jsem přišel do nebe. Bylo to tam úplně jiný než jsem si představoval. Všude strašný horko, neustále mě někdo znásilňoval a jediná ingredience na pizze byl ananas. Fuj, jedli jste někdy ananasovou pizzu? Neprobíhalo to tam prostě podle mého očekávání. Po několika dnech si mě k sobě zavolal Bůh. Vypadal jako fajn chlápek. Měl červenou kápi, na hlavě rohy a v ruce držel černý vidle. 
    ,,Poklekni přede mnou smrtelníku!" Zařval Bůh. 
    ,,Polib si, bolí mě záda," odpověděl Randy. 
    ,,No, tak tedy dobře, posaď se Randy," řekl Bůh. Židle se celá skládala z lebek a kostí. 
    ,,Tak jak se ti u nás líbí, všechno v pořádku Randy," řekl Bůh. 
    ,,No abych řekl pravdu, tak je to tu pěkně na hovno, posmrtný život jsem si představoval úplně jinak," odsekl Randy. 
    ,,No co bys taky chtěl, vždyť jsi v pekle," odvětil Bůh, tedy vlastně Ďábel. 
    ,,Tohle je peklo?!" Divil se Randy. 
    ,,No jasně, copak ti u vstupu nic neřekli a taky vám pouštěli dvouhodinové video o tom co je smysl života, jaké náboženství je to pravé a další důležité věci," vysvětlil Ďábel. 
    ,,Jóóó tohle, u toho jsem usnul," zachechtal se Randy. 
    ,,Ach jo, co nám to sem posílají za lidi, ty se určitě musíš znát s mým retardovaným synovcem, kterého jsem kdysi poslal na zem, protože tu s ním byly samé problémy," řekl Ďábel. 
    ,,A jak se jmenuje?"
    ,,Na zemi si myslím dal jméno Miloš a jak to sakra bylo dál... něco na z, něco na z...no jasně Zeman," řekl Ďábel. 
    ,,Tak toho fakt neznám," odpověděl Randy. 
    ,,To buď rád, dělá prezidenta jedné zemi a teď si o nich celý svět myslí, že to jsou jenom vožungři a senilní idioti," řekl Ďábel. 
    ,,Aaaaha," protáhl nechápavě Randy. 
    ,,Ale kvůli tomu jsem si tě nezavolal, máme tu v pekle nový předpis... no předpis, je to spíš taková loterie," řekl Ďábel. 
    ,,A o co v ní jde, vyhrál jsem něco?" vyzvídal Randy. 
    ,,Ano Randy, vyhrál. V nedělním tahu naší pekelné loterie, za přítomnosti pekelného dozoru a notáře, jsi byl vybrán jako adept na reinkarnaci. Od zítřejšího rána se probudíš na zemi jako prase," oznámil vítězoslavně Ďábel a začal se chraptivě smát.
          Ve vteřině jsem se zhmotnil v prase. Není to špatné, dostávám denně jíst co hrdlo ráčí a krmit mě chodí taky taková prasnice. Když mě občas vypustili ven na dvůr, abych se prošel, zjistil jsem, že se nacházím v Houstonu v Texasu. Taková špinavá díra. Ta prasnice co mě chodí krmit, je dcera nějakého náboženského fanatika, takže má povolenej sex až po svatbě. Jednoho dne mě ten farmář nalil do šlichty láhev whiskey. Byl jsem nachcanej a nadrženej jako dlouho ne. Najednou se k mému chlívku blížila ta tlustá koule. Vlezla dovnitř a začala mi sypat zbytky do misky. Když se sehnula, tak jsem se neudržel a skočil na ní. Pořádně jsem jí voprášil, a pak usnul jak zabitej. Ráno jsem se zbudil a ona pořád ležela vedle mě. Vypadala spokojeně, a tak ke mně chodila každý den a vždycky, když mi dávala jídlo, tak se ohnula jako před tím, ale já s už s ní nechtěl nic mít. I jako prase mě bičoval stud, že k tomu jedinkrát došlo. Po čase jí to omrzelo, a tak už chodila jen s krmením. Po dvou měsících se ke mně dostala zpráva, že je ta tlustá prasnice těhotná. Zamlžilo se mi před očima. Po dvoře šel zrovna farmář a držel v ruce naostřenou, ocelovou tyč, a tak jsem rozrazil branku u chlívu, rozběhl se a napíchl své tlusté tělo přímo na ni.
          ,,No a proto jsem zase tady." Ďábel se na Randyho chvíli jenom díval a pak řekl: ,,Rádi bychom tě tu nechali Randy, ale opět jsi vyhrál v naší loterii" řekl tiše Ďábel. 
    ,,Vážně a jako co se tentokrát vrátím?" užasle vykřikl Randy. Ďábel opět chvíli mlčel, ale nakonec se odhodlal a soustrastně konstatoval.
    ,,Jako LidoPrase".


Pozn: Příběh ženy, kterou znásilnilo prase se vážně stal, stačí jen zahledat na googlu ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat