sobota 23. ledna 2016

Příběh Carla Ingrama - 3.část Starý dluh

          Najednou se mi zamlžilo před očima. Mohl to být kterýkoliv jiný policista, ale tam stál zrovna White. ,,Co si přejete" vysoukal ze sebe Carl. ,,Mohl by jste mi dát váš řidičský průkaz pane... ááále kdopak to tu s vámi sedí", řekl James White. Mark s Paulem ani nedutali. ,,Pan Jacket a Heriot, kde se tu berete a odkud vůbec jedete"? Vyzvídal White. ,,Byly jsme na projížďce", řekl Carl. ,,Vás jsem se neptal pane... a vy jste... takže koukám, že se jmenujete Carl Ingram", řekl White. ,,Ano tak se jmenuji", řekl Carl. ,,A co takový slušný občan dělá v autě s takovými výrostky"? Řekl White. ,,Jsou to moji známí, a tak jsme se zajeli jen tak projet... víte... na večeři, byly jsme na večeři", řekl Carl. James White stál a koukal na nás, jako kdyby nás chtěl zabít. ,,No a kde na večeři jste byly"? Řekl klidně White. ,,U Altana na kebabu", vstoupil do rozhovoru Paul. White ho probodl očima. ,,S tebou jsem vůbec nemluvil ty zakrslej zmrdíku", procedil White mezi zuby. Poté se otočil na mě a řekl: ,,Takže pane Ingrame, pokud vím Altanovo občerstvení je v Greenbadu a Greenbad je moje město. Řeknu to tedy zřetelně a jasně, držte se od mého města dál, nechci aby se vaše špína natáhla i k nám", řekl White a podal mi doklady. ,,Můžete jet a dobře si pamatujte co jsem vám dnes řekl, v pořádku dojeďte", dodal White a odešel ke svému autu.
          Všichni jsme mlčeli a jen po sobě koukali. Až Mark prolomil to ticho: ,,No kurva, to bylo o fous." ,,Ten hajzl nám jde furt po krku", řekl Paul. ,,Ale notak, vždyť jsme to zvládli", řekl Mark. ,,Teď možná jo, ale co příště? A navíc, nebylo ti divný, že nás zastavil zrovna on a zrovna teď, když jedeme z Greenbadu a ještě k tomu s bouchačkama pod sedadlem", vztekal se Paul. ,,Musíme bejt hlavně v klidu jinak náš plán nevyjde, dnes už nic podnikat nebudeme, jedem rovnou domů", řekl Mark. Odvezl jsem Paula domů a poté i Marka. Když vystupoval tak mi řekl: ,,Dneska ses držel Carle, zejtra buď ready budeme tě potřebovat."
          Celou noc jsem oka nezamhouřil, pořád jsem musel myslet na to všechno co se stalo a na to co se možná stane. Druhý den jsem jenom čekal, jestli Mark zavolá. Bál jsem se, nechtěl jsem do toho jít, ať to mělo být cokoliv. Seděl jsem doma na gauči a po dlouhém čekání, jsem konečně usnul. Probudil mě až zvonek u dveří. Vstal jsem a šel otevřít. Za dveřmi stál Mark a přes rameno měl velkou tašku. Vypadal vyděšeně. ,,Ahoj Marku, co se děje"? řekl Carl. ,,Mohl bych na chvilku dál"? řekl Mark. Pustil jsem ho dovnitř. Než jsem stačil něco říct, tak Mark spustil: ,,Stal se hroznej průser Carle, hroznej průser". ,,Co se stalo, někoho jste zabili"? řekl Carl. ,,Jdi do prdele Carle, sakra!" zařval Mark a rozkopal mi židli. ,,Notak, v klidu, řekni mi co se stalo"? řekl Carl. Mark se uklidnil a řekl mi celý příběh:
          ,,Před dvěma lety jsme s Paulem a ještě s jedním člověkem investovali nějaký prachy. Akcie té firmy, do které jsme naše peníze vložili, během půl roku raketově stoupli. Byly jsme v balíku. Ještě před tou investicí jsme každý zvlášť neměli moc peněz, a tak jsme dali peníze do hromady a jeden z nás za ně nakoupil akcie. Akcie byly psané na toho třetího. Jmenuje se Oli Zigler. Společně s ním jsme se dohodli, že s prachama zdrhneme do Ameriky a uskutečníme svůj sen. Ale ukázalo se, že Oliho sen byl jiný. Když peníze vybral, tak s nimi zdrhnul, ale do jiné části Islandu. Dlouhou dobu jsme ho hledali, až jsme ho konečně před měsícem našli. Naneštěstí naše peníze využil po svém a je z něho dealer drog. Opravdu dobrý dealer drog. My jsme do toho, ale i tak šli. Nechtěli jsme tě do toho nakonec tahat, a tak jsme si sehnali jinej odvoz. Ta akce se, ale posrala. Náš řidič je mrtvej a Paula chytili Oliho lidi. Já jsem se odtamtud dostal a vlakem dojel až sem." 
          ,,A co je v té tašce"? řekl Carl. Mark tašku otevřel a ta byla plná bankovek.,,15000 €, přímo z Oliho domu", řekl Mark. ,,Co budeme dělat"? řekl Carl. ,,Oli bude Paula držet jako rukojmí a chtít zpátky ty prachy", řekl Mark. ,,Takže"? Řekl Carl. ,,Takže musíme vymyslet kurva dobrej plán, jak ho odtamtud dostat, aniž by jsme přišli o ty prachy" řekl Mark. 

pokračování příště

Žádné komentáře:

Okomentovat