neděle 14. února 2016

Příběh Carla Ingrama - 6.část Únik z Greenbadu

          Dave do mě začal kopat. ,,Sakra co po mě chcete", řekl Carl. ,,Chceme abys nám projevil úctu starej", odpověděl Dave a pokračoval. Najednou, ale na Davea někdo skočil. Byl to Paul. Společně s Markem ho začali pěstmi zpracovávat. To se, ale nelíbilo Peterovi a zbytku jeho party. Seběhli se kolem nich a pustili se do Paula a Marka. Já jenom ležel a sledoval to. Najednou jsem si uvědomil, že co nevidět přijede White. Skočil jsem do auta a chtěl nastartovat, ale klíče měl Mark. Musel jsem rychle jednat. Věděl jsem jak nastartovat přes drátky, a tak jsem neváhal a udělal to. Jenže bylo pozdě, přijel James White. Všiml si ho Peter, a tak poručil ostatním, aby přestali. ,,Tak co se tady děje", zařval White. ,,Čau strejdo, nic se neděje, jenom obyčejná potyčka", odpověděl Peter. White se podíval na Marka a Paula, kteří ještě leželi na zemi. ,,Copak jsem vám neříkal, že vás tu už nikdy nechci vidět", procedil White mezi zuby. ,,Mark vstal a řekl: ,,Hele v klidu, jenom jsme se sem zajeli najíst a za chvíli jedeme zase pryč." White přistoupil k Markovi a praštil ho obuškem do břicha. ,,Nejsem si vědom toho, že bych ti z té zasrané země dovolil vstát", řekl White.
          Nevěděl jsem co dělat teď. Auto jsem měl nastartované, ale co Mark a Paul. Ano zavolal jsem na ně Whita, ale oni se mě zastali. Zaslepil mě hněv. Prostě jsem to posral. Měl bych to nějak napravit, ale jak. White už je zadržel. ,,Tak nastupujte sráči", řval White. ,,Tak tohle jste nevychytali kreténi", řekl Peter. ,,Jooo doufám, že tě někdo znásilní Paule", dodal Dave. ,,Petere! Vypadněte odsud a nechte mě dělat mojí práci", zařval White. Peter měl ze svého strýce respekt, a tak se společně s ostatními uklidil pryč. Paul a Mark už seděli v autě. Než White odjel, tak si mě všiml a šel směrem k mému autu. ,,Pane Ingrame ani nevíte jak jste mi dnes pomohl, opravdu vám děkuji. Víte, už když jsem vás viděl poprvé, tak jsem věděl, že jste dobrej chlap. Chlap, kterej také touží po spravedlnosti. Nejradši bych zaplatil já vám", řekl White a začal se smát. Přece to musí nějak jít. Musí být způsob jak z toho Marka a Paula dostat. ,,No na shledanou pane Ingrame", řekl White a šel zpátky ke svému autu.
          Najednou mě něco napadlo. Šlápl jsem na plyn a dojel k Whitovu autu. Pod sedadlem jsem našel nějaké páčidlo. Vystrčil jsem ruku z okna a rozbil okénko u zadních dveří Whitova auta. ,,Tak pojďte", řekl Carl. Paul vyskočil první a za ním se z okna vysoukal Mark. ,,Co to děláš", řval White a dobíhal k autu. Paul a Mark zatím nasedli do auta. White vytáhl zbraň a vystřelil. Prostřelil nám zadní okénko, proto jsem na to ihned šlápl. ,,Carle počkej trochu zpomal", řekl Paul a vytáhl Desert Eagle. Myslel jsem, že chce střílet po Whitovi, ale Paul mu jen prostřelil pneumatiku u auta. Poté jsme ujížděli pryč. ,,Sakra co teď", řekl Paul. ,,Až vyjedeme z okresu, tak už to bude v klidu", odpověděl Mark. ,,Joo, chvíli možná, ale určitě zalarmuje fízly z toho dalšího okresu", řekl Paul. ,,Když na to šlápneme, tak ne", odpověděl Mark. Vyjeli jsme z Greenbadu, což nás trochu uklidnilo, potom se v tom, ale Mark začal šťourat.
          ,,Sakra zajímalo by mě jak přišel na to, že tu dnes budeme", řekl Mark. ,,Třeba si nás ty hovada vevnitř všimli a zavolali ho sami, vždyť si viděl, že mohli bez problémů odejít", řekl Paul. ,,To jo, protože strýček nechce svého synovce dostat do průseru, nemá ho sice moc v lásce, ale je to přeci jenom jeho rodina", odpověděl Mark. ,,To asi jo, ale co ty Carle jak jsi na tom, proč po tobě vlastně šli"? Řekl Paul. Začal jsem se potit a hlavou mi problikly dvě myšlenky. Buď se jim přiznám a nebo si vymyslím dokonalou lež. Zvolil jsem druhou možnost. ,,Prostě mě tam viděli a pamatovali si mě od minula, a tak mi asi chtěli dát co proto", řekl Carl. ,,Sakra nejradši bych si to s nima hned vyřídil", řekl Paul. ,,Na to už není čas, teď se musíme co nejrychleji dostat do Borowbreaku, tam na nás čeká náš kontakt. Proto se budeme v noci v řízení střídat. Já vystřídám za hodinu Carla a ty potom mě Paule", řekl Mark. ,,Vždyť nemám papíry", odpověděl Paul. ,,Na to ser, umíš trochu řídit, chvíli to za volantem zvládneš, ráno tě zas vystřídá Carl", řekl Mark.
          Borowbreak bylo už hodně západní město. Navíc bylo téměř celý rok pokryto sněhem, jelikož se nacházelo ve vysoké nadmořské výšce. Zajímalo mě, kdo na nás v Borowbreaku čeká, a tak jsem se zeptal: ,,Marku, co to je za kontakt, který tam na nás čeká."? Mark se usmál a řekl: ,,Je to člověk, který mě a Paulovi prodá falešné zahraniční doklady."

pokračování příště

Žádné komentáře:

Okomentovat