středa 17. února 2016

Příběh Carla Ingrama - 7.část Klub Californication

          Měli jsme tedy namířeno do Borowbreaku. Cesta plynula rychle. Po hodině mě vystřídal Mark a já si tak mohl chvilku zdřímnout. Probudil jsem se za několik hodin. Byly jsme v nějakém malém městečku. ,,Proč tu stojíme", řekl Carl. ,,Uděláme si tady malou zastávku", odpověděl Mark. Všiml jsem si, že Paul nebyl v autě. ,,Kde je Paul"? Řekl Carl. ,,Šel to dovnitř domluvit", odpověděl Mark. Vykoukl jsem tedy z okna a viděl, že stojíme vedle nějakého klubu. No popravdě, klub to nebyl, byl to bordel a jmenoval se Californication. ,,My, my, my jdeme tam", koktal Carl. ,,Přesně tak Carle, chceme se ti odvděčit za to, co jsi pro nás v poslední době udělal", odpověděl Mark. Ani jsem nestačil nic říct a už tu byl Paul. ,,Tak pojďte hoši už to máme objednaný", řekl Paul.
          Vešli jsme dovnitř. Všude svítily červené neony. Sedli jsme si na bílý gauč, který byl kousek od baru. Hned jak jsme dosedli, tak k nám přišla bordelmamá. Na stůl nám položila obří flašku bílého vína a každému z nás jednu skleničku Whiskey. ,,Za chvíli vám přivedu vaše dámy, zatím si udělejte pohodlí", řekla bordelmamá. Paul a Mark do sebe kopli Whiskey a netrpělivě čekali. ,,Sakra proč mě sem vodíte, myslel jsem, že spěcháme do Borowbreaku", řekl Carl. ,,Sakra Carle uvolni se, jsme už dost daleko od Greenbadu. Navíc si chceme naposledy v téhle zemi užít, než se vypravíme za velkou louži. A ty si to taky zasloužíš, vždyť jsi nám kryl záda a i když se to zdálo zlý, tak jsi stále stál věrně za námi", řekl Mark. Seděl jsem a přemýšlel o předchozích událostech. Možná bych to měl Markovi říct. To, že Whita jsem zavolal já. ,,Víš Marku musím ti něco říct, dnes jsem...", nedořekl Carl, protože bordelmamá už přiváděla dámskou společnost. Zasekl jsem se. Nemohl jsem vydat ani slovo, když jsem ty slečny viděl. Paul se ihned zvedl a odvedl si blondýnu v černém prádle. Cestou si vzal na baru menší flašku vína a zaplul se slečnou do pokoje. Mark ho následoval a popadl brunetku v červeném spodním prádle. Také si vzal flašku vína a volal na mě: ,,Carle bav se! Máme zaplacenou hodinu." Na mě tam zbyla hnědovláska v černém korzetu. Byl jsem nervózní, a tak, i když běžně nepiju, jsem do sebe kopnul tu Whiskey.
          Dívka se posadila na gauč vedle mě. ,,Tak co cukrouši, jdeme do pokoje"? Řekla smyslně dívka. ,,Víš nejdřív bych si chvilku popovídal", řekl Carl. Nalil jsem jí i sobě z toho vína co nám přinesla bordelmamá. ,,Takže čím se vlastně živíš", řekl Carl, aniž by si uvědomil, že mluví se štětkou. ,,Cukrouši, tady si nemusíš na nic hrát, já tě neukousnu", řekla dívka. ,,Říkej mi Carle", řekl Carl. ,,No dobře Carle, o čem si chceš povídat", řekla dívka. ,,Kolik ti je vůbec let"? Řekl Carl. ,,Je mi 22 a tobě cukrouši"? Řekla dívka. ,,Carl, jsem Carl a je mi 45", odpověděl Carl. ,,Hmmm to by jsi mohl být můj otec, tak jdeme na to taťko"? Řekla roztouženě dívka. ,,Víš, je to už dlouho co jsem to dělal naposledy, hodně dlouho", řekl Carl. ,,Ničeho se neboj, já ti to připomenu", řekla dívka. ,,Tak jdeme", řekl Carl. Vstali jsme a šli do pokoje. Lehl jsem si na postel. ,,Ještě než začneme, jak ti mám říkat"? Řekl Carl. ,,Ty seš sladkej, říkej mi jak jen chceš, ale jestli na tom trváš, tak mi říkej Catherine" řekla dívka. ,,Dobře", odpověděl Carl. Bylo to úžasné. Tenkrát jsem si užil po patnácti letech. Cítil jsem se po tom tak na 20.
          Když jsme skončili tak jsem šel zpátky do salónku, kde už seděli Mark a Paul. ,,Tak co Carle jaký to bylo", řekl Paul. ,,Neuvěřitelný, úžasný, cítím se teď tak mladě", odpověděl Carl. ,,A přesně o to nám šlo", řekl Mark. Nakonec jsme v tom klubu zůstali až skoro do rána. Jenom jsme tak kecali a pily Whiskey nebo víno. ,,Chlapy, kdo je podle vás nejvíc sexy herečka, ale musíte říct v jaký fázi svého života a v jakém, v té době, hrála filmu nebo seriálu", řekl Paul. ,,No to je jasný, Jennifer Aniston v seriálu Přátelé", odpověděl Mark. ,,Dobrá volba kámo. Pro mě je to Kaley Cuoco v první sérii Teorie velkého třesku", řekl Paul. ,,No a co ty Carle"? Řekl Mark. ,,No, to je těžký... ale... jo už vím, jenže si nevzpomenu na její pravé jméno", řekl Carl. ,,To nevadí, řekni v čem hrála a my na to určitě přijdeme", odpověděl Paul. ,,Dobře, hrála ve filmu Jack a Jill", řekl Carl. ,,Aha, takže to byla určitě Katie Holmes", řekl Paul. ,,Ne ne ne, to nebyla ona", odpověděl Carl. ,,Vždyť tam žádná jiná hezká herečka nebyla. Co hrála, ta kterou myslíš, za roli"? Řekl Paul. ,,Hrála tu Jill", odpověděl Carl. Najednou se začali Paul a Mark smát. Přesně řečeno vybouchli smíchem. ,,Co je, ta byla sexy, jak se jmenuje a proč se smějete", řekl Carl. ,,Carle ty mi dáváš, to nebyla herečka, ale herec", řekl Paul. ,,Cože? Jak jako herec"? Tázal se Carl. ,,Byl to herec, hrál jí Adam Sandler, který si v tom filmu střihnul dvojroli", řekl Paul. Nevěděl jsem co říct. A tak jsem radši mlčel. Kdybych jim řekl, že jsem nad Jill masturboval, tak by se mi asi smáli až do smrti.
          K ránu jsme dopili poslední flašku vína. Paul byl nejstřízlivější, a tak řídil. Naše cesta tedy pokračovala. Já a Mark jsme ihned usnuli na zadním sedadle.

pokračování příště

Žádné komentáře:

Okomentovat